Söndag.

Tredje kvällen ensam med barnen. Inte bara att det är en pärs att få ihop läggningen av två ungar, det är ju också jäkligt tråkigt och tomt när mannen jobbar. Just nu tröstäter jag en Daim i soffan framför tvn :P
 
Idag var vi iväg och träffade Nero. Det var inte alls lika jobbigt som jag trodde. Han reagerade nämligen inte nämndvärt över att vi var där. Kändes lite konstigt. En hund som har varit våran i 5 år och som inte ens blev glad när vi kom..... Vi tog en snabbfika med Anja, Johnny och Anjas fina tjejer <3 innan vi åkte hemmåt igen.

Ikväll har jag vikt berget med tvätt som jag nämnde igår. Det tog inte så lång tid som jag trodde och ungarna höll sig sysselsatta (w åkte kana på en stolsdyna och L lekte med en heliumbalong xD) under tiden.
 
Längtar till imorgon när mannen är ledig igen. Då står gräsklippning på schemat, mindre kul haha.
 
Nu ska jag kolla Dessertmästarna innan det blir läggdags även för mig.

Kommentera här: