När jag var med i bonde söker fru.

Ja tro det eller ej, men år 2009 så var jag med om ett stort äventyr som var otroligt roligt. Jag deltog nämligen i såpan Bonde Söker Fru :D

Det var väldigt spännande att se allt som sker bakom kamerorna. Hur så många timmar per dag kan bantas ner till ett litet litet avsnitt (då förstår man hur lite man egentligen ser), träffa massor av underbara människor som flera av dem är mina vänner än idag och få dejta en trevlig bonde.

Nu blev det ju ingenting med "min" bonde och det är jag ju i dagsläget glad för såklart, eftersom jag har världens finaste man och två underbara barn <3 Men det var otroligt lärorikt att delta, jag lärde mig väldigt mycket om mig själv.
Den psykiska stressen var dock inte att leka med och jag skulle nog inte delta i en realitysåpa i dagsläget om jag fick frågan, men det kan ju bero på att jag är äldre också.

Med de orden sagda så sjunker jag ner i soffan och tittar på första avsnittet av Bonde Söker Fru för den här säsongen <3
 
Såhär såg jag ut 2009 :)

Kommentera här: