Mysig belysning!

Visst är det tråkigt att sommaren är slut? Jag älskar verkligen sol och värme!
Men samtidigt så har ju alla årstider sin charm, framförallt hösten. Det är ju så vackert med alla färggranna blad och jag älskar den kyliga krispiga luften! Dessutom är det mysigt när det börjar bli mörkare och man kan tända ljus och elda i kaminen <3
 
Häromdagen hittade jag superfina lampor på Rusta (som förvisso går på batterier, men jag tror att de håller ganska länge eftersom det är led-lampor) och blev helt kär! De fanns i vitt, svart och grått och 2 olika storlekar. Jag köpte med mig en stor grå och en liten svart och de lyfter verkligen mysfaktorn i vardagsrummet när det börjar bli mörkt. Nästan så att jag funderar på att investera i fler :D Alla som har varit här har varit jätteförtjusta i dem!
 
De är dessutom "barnvänliga" eftersom de är i någon form av trä(?) och sladdlösa. Topp!
 
 
 
 

Kommentera här: