Jag har börjat att teckna igen.

En sak som har följt mig genom hela livet är mitt tecknande. Jag ÄLSKADE att rita och måla som liten och har gjort det ända upp i vuxen ålder. Under några år så tappade jag dock bort det. Det blev inte lika viktigt, tiden fanns inte till och jag lät min kreativitet visa sig i tårtor och bakverk istället.
Men så började jag kludda lite när min dotter satt med sin vattenfärg, kände hur det kom tillbaka och införskaffade både schyssta pennor och ett ritblock.Det är ju så otroligt kul! Nu har jag massor av idéer på teckningar till tavlor men även till barnböcker. Jag ska bara lära mig att utnyttja tiden lite bättre och kanske sätta mig på kvällarna när barnen somnat istället för att alltid krascha i soffan framför tvn,
 
Denna ritade jag till en kompis dotter när hon fyllde 2 år <3
 
 

Kommentera här: