Hemma från Barcelona!

Eftersom jag har varit i Barcelona förra veckan och legat däckad i förkylning i helgen så har det varit lite tyst från mig här på bloggen. Vet dock inte ens om någon läser här så det kanske inte spelar någon roll med några dagars uppehåll :P 
 
Resan till Barca var iaf amazing! Vi drack en väldigt massa drinkar, åt tapas, shoppade, promenerade runt och tittade på sevärdheter. Min syster är ett väldigt bra resesällskap och vi gillar ungefär samma saker vilket är perfekt.
 
Vi bodde på Silken Gran Hotel Havana, vilket är ett ganska lyxigt hotell och det kändes skönt att unna sig det. Rummet var fantasiskt och de hade en underbar pool + poolbar uppe på hotellets tak. Det var dessutom nära till precis allt vilket underlättar när man ändå går så himla mycket.
 
Ska jag åka tillbaka till Barcelona någon gång (vilket jag gärna gör med min man) så ska jag definitivt bo på samma hotell igen! Och då ska jag också kosta på mig att gå in på vissa museum och konsthallar som vi valde bort denna gången.
 
Det kommer ett till inlägg om Barcelona framöver, lite mer om vad vi tittade på och lite bilder också.
 
 
Syrran och jag på planet XD
 
 
Idag har jag fixat klart de sista tårtdekorationerna inför L:s dop. Jag har också städat en del och mannen har varit och storhandlat. Nu sover barnen och vi har glidit ner i soffan för lite tv-tittande innan läggdags.

Imorgon är det en tung dag... mer om det i ett annat inlägg <3
 

Kommentera här: