Presentation av familjen Eriksson.

Ok, så här kommer alltså en presentation av mig och familjen :)
 
Jag heter Åsa och är 32 år, min man är 34 och vi har varit tillsammans i 5 år.
Vi bor på en liten gård ute i skogen, både nära havet o stan och vi trivs väldigt bra med vårat liv här.
Vi har två små barn, W som är 2 år och L som är 4 månader. Jag är mammaledig och hemma med båda. W hann aldrig börja på dagis innan lilla L kom så hon fick vara hemma med oss <3
 
Mina stora intressen och passioner i livet är växter/trädgård och bakning. Dessa hobbys har blivit så mycket större under min mammaledighet! Men det blir väl så när man 'bara' går hemma.
 
På vår lilla gård har vi tre katter och en hund. Förut hade vi hönor och tupp men det blev lite för mycket jobb när man har två små barn så de fick flytta till ett nytt hem, hönorna alltså - inte barnen ;)
 
Under min mammaledighet så har jag insett att mitt jobb inte riktigt är för mig och arbetstiderna passar inte heller så min tanke är att hitta något nytt till senast hösten 2017.

Sen vet jag inte riktigt vad mer jag ska skriva just nu. Häng med i bloggen så kommer det garanterat mer personliga detaljer framöver! :)
 
 

Kommentera här: