På resande fot.

Hej på er! Idag har det inte blivit så mycket bloggande eftersom vi har varit på resande fot större delen av dagen. Men nu har vi landat hemma hos min mamma och plastpappa. Eller moffa och momo som W säger <3 Så nu fick datorn komma fram en snabbis (jag har inte hajjat det här med bloggande från telefonen ännu..)
 
Den obligatoriska bil-selfien :D
 
Förresten, det där med samsovning. Det kan vi ju konstatera var en engångsföreteelse. L blev otroligt upprörd när mamma ville mysa inatt. Såpass att han skrek som en stucken gris såfort jag försökte lägga honom brevid mig och han slutade inte förrän jag la tillbaka honom i sitt nest (och då somnade han direkt). Jäkla unge!!
Jag blev också väldigt förvånad när jag vaknade 4.30 av att han ville ha mat och trodde att klockan var innan tolv på natten. Det kändes som att jag bara hade blundat i 10 minuter!! Så med detta sagt så sov han uppenbarligen hyffsat inatt iaf, fast det inte kändes så för mig ZzzZzz
 
Så som sagt så är vi på resande fot och som vanligt så lyckas alltid något av barnen att tajma sådant med sjukdom, faser eller något annat skoj. Denna gången är det L som verkar ha någon form av livskris (enligt honom, fas enligt oss föräldrar) och allting är tråkigt, dåligt och jobbigt. Stackars liten plutt.
Resan gick iaf utan några större missöden. Båda barnen sov första biten, sedan blev det matpaus och vi avslutade med en full bajsblöja.
Nu sover L, W äter sin "lelle" framför ett avsnitt av Mascha och Björnen (bästa barnprogrammet!) och snart är det läggdags även för henne. Imorgon väntar marknad, karuseller och annat skoj! Om vädret tillåter ska väl tilläggas, Jag vägrar att släpa ut två ungar i vagn i ösregn.
 
Hoppas att ni får en fin helg!
 

Kommentera här: