Inreda med koppar.

Jag har fått värsta inredningssuget på sista tiden! Tänk att få måla om, köpa nytt, pyssla och fixa. Jag tror att det har att göra med att hösten är på ingång, jag vill alltid boa lite extra då :)
Idag har jag köpt lite saker till vardagsrummet. Ett kopparfat, två ljuslyktor i guld/koppar och en krukväxt. Så himla fina! Jag har även köpt ett brickbord och några blockljushållare i koppar + blockljus, men de har jag inte hunnit packa upp ännu. Tanken är att vi ska byta ut soffkuddarnas fodral också, men jag vet inte riktigt till vilken färg ännu och det är billigare att köpa på nätet.
Det märks verkligen att det är inne med kopparföremål nu. Och jag förstår varför det är populärt, det är ju så jäkla snyggt! Jag älskar att varva kopparföremål med grått rustikt och gröna växter.
 
Såhär blev resultatet på vardagsrumsbordet, nu återstår det att se hur länge det får stå ifred för barnhänder och djurtassar :P
 
 
 

Kommentera här: