Härliga Torsdag.

Lite dåligt med uppdateringar här i bloggen, men man får väl vara nöjd med ett inlägg per dag när dagarna går i ett och man är ensam med två små gryn kvällstid.
 
Idag har det varit en del trädgårdspyssel i sällskap av W. Hon är så söt när hon går med sin lilla vattenkanna och skvätter på rabarbern! Sedan har vi plockat upp den sista potatisen och flyttat en gurkplanta.
På eftermiddagen rörde jag ihop en supergod pastasås med champinjoner, lök, tomater, bacon och en MASSA ost. Nyttigt? errhhm nej. Men den går hem både hos min man och dotter <3
Nu är båda ungarna i säng och jag njuter av lite egentid framför tvn med hunden vid fötterna. Underbart!
 
Imorgon är min man ledig igen. Så skönt! Då ska vi träffa prästen för dopsamtal och sedan blir det en eftermiddag med mässa, karuseller och loppis :)

Nu är det bara 4 dagar kvar till Barcelona! Som jag längtar! :D :D 

Kommentera här: