Enorma boobz efter bebis.

Idag har vi varit på en shoppingtur. Jag passade på att uppdatera garderoben lite (med betoning på lite eftersom jag ska gå ner i vikt) och köpte en kofta, en kjol och en bh. Den sistnämnda köpte jag på Triumph där man betalar lite mer för rådgivning och kvalitet. En jättegullig tjej hjälpte mig med att hitta en passande BH till mina, numera ENORMA, boobz.
Innan barn var jag småbystad, typ B-kupa (möjligtvis liten C) och ganska smal, efter barn har jag nu fått erfara att brösten gjort en enorm växtspurt. De mäter inte mindre än en F-kupa (!!!!!) konstigt att inga kläder sitter bra längre... Även om jag tar på mig en tröja i rätt storlek så går det liksom inte att knöka in tuttarna och knytblusar/klänningar ska vi inte tala om!
Jag hoppas verkligen att brösten krymper med viktminskningen för det är varken snyggt eller praktiskt i dagsläget. Jag föredrar små, alla dagar i veckan!
 
 
Hur upplevde ni att era bröst förändrades under och efter graviditet? Jag tänkte att mina skulle gå ner lite i storlek när jag slutade amma, men icke. Å andra sidan har jag rätt mycket överflödigt fett på hela kroppen så jag antar att det sätter sig en del på tuttarna också..
 
 

Kommentera här: