Ledig fredag.

Idag har min man varit ledig. Otroligt skönt! Först fick jag en barnfri natt med lite sovmorgon och sedan har vi (jag) städat hela huset, dammsugit och våttorkat, fixat i köket, vikt tvätt osv.

Sedan har vi varit och handlat och jag har framkallat lite bilder från dopet till min gamla mormor <3
Ikväll har vi myst till det med skumbad (jag och W) sedan åt vi plockmat framför tvn. 
Tanken var att jag skulle haft tjejkväll hemma hos mig ikväll men av olika anledningar så blev det inte så. Vi får ta igen det en annan dag :)
Nu ska min gullunge i säng (den minsta gullungen sover redan) och sedan blir det vuxenmyskväll med nån bra serie.

Imorgon är vi bortbjudna hela familjen på galej, men jag känner mig inte speciellt upplagd för det om jag ska vara ärlig. Jag är trött och lite hängig och vill helst stanna hemma i soffan...
 
Zoya och Zimba.
 
Min fina Zeke
 
De enda pälsbollarna som finns kvar här på gården nu när hönor och hund flyttat :/
 

Kommentera här: