Helgen i Norrköping.

Igårkväll kom vi hem igen ifrån Norrköping. Jag och min lilla W har haft tjejhelg bara vi två och det har varit så mysigt att få rå om henne under några dagar. Annars är ju lillebror alltid med och hon måste dela mammas uppmärksamhet med honom.
 
I fredags åkte vi hemifrån mitt på dagen. Resan gick bra, W sov halva vägen och sedan stannade vi för lite lunch i Nyköping. Resten av resan fick hon titta i böcker och på min telefon.
När vi kom fram till Norrköping så myste vi en stund hos min syster innan vi åkte till badhuset och gick bananas i barnpoolen :D Det var första gången som W var på badhus och hon ÄLSKADE det!
Efter badhuset så köpte vi mat och åkte hem till syrran och åt framför tvn. När pluttan hade somnat så satt vi uppe och pratade med tända ljus halva natten <3

På lördagen gick vi en promenad i Norrköping innan vi åkte ut på landet till min mamma och hennes man. Där plockade W äpplen med mommo o moffa medan jag och syrran bakade :)
Efter middagen tog jag och min lilla tjej en lång och varm dusch innan hon fick krypa ner i mommos säng. Sedan satt vi vuxna uppe och pratade länge innan det blev läggdags även för oss.

På söndagen var det dags för namngivning/1-års kalas för min brors son och där var vi hela eftermiddagen innan jag och W packade in oss i bilen och rullade hemmåt till pappa och L igen. Tyvärr hade L somnat innan vi kom hem så jag fick inte träffa honom :( Men ni kan ju gissa hur mycket jag pussat på honom idag!!! :P
 
Idag har vi förberett trädgården för vintern. Vi har tagit in alla utemöbler från altanen, slängt blommorna och tomatbusken, sopat upp alla löv och jag har städat ur mitt växthus. Så skönt att ha det fixat!
 
Imorgon fyller min man år så då ska vi fira med sång och paket på sängen :)
 
 

Kommentera här: