En stunds vila.

Inatt sov L som en stock! Han väckte mig typ 2-3 gånger med lite grymtningar men somnade om av sig själv direkt igen. Inte förrän 5 vaknade han på riktigt och ville ha mat. Då bajsade han dessutom ner sig själv och väckte W också så det blev en riktigt tidig start på dagen.
Att jag försökte kämpa med att få båda ungarna att somna om hjälpte föga. De somnade om vartannat och jag hann aldrig vila något mer :P

Idag har vi ätit en riktig mysfrukost med tända ljus och musik. W var hungrig som en varg och klämde i sig två portioner med yoghurt och russin, en macka och en satsumas + ett glas juice.
Sedan har vi myst i soffan med lite nya böcker som W fick av en kollega till mig. W har en tendens att snöa in på nya böcker så vi får alltid läsa samma bok 535984848 gånger innan hon ledsnar och inte vill läsa den alls ;)
 
Mitt på dagen var det dags för L att sova lite middag och jag o W gick ut en sväng och plockade tomater, letade mogna kastanjer och gungade <3
Nu ligger även hon i sin säng och L sover fortfarande, så jag har en lugn stund för mig själv innan kaoset brakar loss igen!! I eftermiddag ska vi nog gå ut på en promenad, det är riktigt härligt väder ute, soligt och behaglig temperatur. Känns verkligen inte som slutet av September!
 
Ikväll ska jag se Bridget Jones Baby på bio med några tjejkompisar! Så mysigt att komma iväg lite :) Bara hoppas på att man kan hålla sig vaken i biosalongen haha!

Kommentera här: